Проблема з Play Маркетом після оновлення Nexus 7 до Android 42 Рішення знайдено


Ви вже знаєте, що позавчора компанія Google випустила оновлення операційної системи Android 4.2 для свого першого планшета Nexus 7. Планшет можна оновити по-повітрю, через інтернет, а ті власники Nexus 7, пристрої яких до цих пір не отримали оновлення, можуть встановити його вручну - Скачавши нову прошивку з сервера Google.


Проблема з Play Маркетом після оновлення Nexus 7 до Android 42 Рішення знайдено


Однак, разом з новими можливостями, такими як віджети на екрані блокування, оновлені програми, багатокористувацький режим, нова прошивка таїть деякі сюрпризи, серед яких є одна прикра помилка.

Багато власників планшета після його оновлення до нової версії операційної системи зіткнулися з неможливістю поновлення програм в магазині додатків Google Play Маркет.

{LikeAndRead}

При спробі завантаження нової версії програми на екрані планшета з'являється повідомлення про помилку. Стандартний метод вирішення проблем з Маркетом - видалення даних і очищення кеша програми та Google Services Framework з подальшою перезавантаженням не допомагає.

Однак рішення проблеми було знайдено досить швидко. Один з читачів порталу DroidLife виявив, що проблема з Маркетом в Android 4.2 може бути вирішена таким шляхом: вам потрібно видалити на планшеті свій обліковий запис Google, перезавантажити пристрій, і після перезавантаження додати обліковий запис Google заново.

А ви стикалися з подібною помилкою? Якщо так, то перевірте цей метод вирішення проблеми, або поділіться з нами своїм способом у коментарях.

{LikeAndRead}

{/LikeAndRead}